مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 22:302023-07-12سياسي

اجتماع مردمی “پای خانواده ایستاده ایم”  در کرمانشاه برگزار شد


اجتماع مردمی “پای خانواده ایستاده ایم” به مناسبت روز عفاف و حجاب، عصر امروز (21تیر) در چهار راه نوبهار کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه اجتماع مردمی “پای خانواده ایستاده ایم” به مناسبت روز عفاف و حجاب، عصر امروز (21تیر) در چهار راه نوبهار کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اجتماع با حضور پرشور بانوان کرمانشاهی برای حمایت از حجاب برگزار شد و زنان و دختران کرمانشاهی حمایت خود را از اجرای طرح های مرتبط با نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اعلام کردند.

در این مراسم، بانوان کرمانشاهی با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضمون “حفظ قانون حجاب وظیفه مسئولین”، “حجاب عامل تحکیم خانواده وکاهش آسیب های اجتماعی”، “من حجاب را دوست دارم” و شعارهای از این دست حمایت خود را از حجاب اعلام کرده و خواستار برخورد جدی با هنجارشکنان شدند.

حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این اجتماع با اشاره به جایگاه زن در دین اسلام، گفت: اسلام جایگاه ویژه ای برای زنان قائل است، به نحوی که هیچ مرام و مسلک دیگری به اندازه اسلام بانوان را تکریم نمی کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بانوان، گفت: انقلاب اسلامی به تاسی از آموزه های اسلامی تلاش کرده زمینه های حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مردمی “پای خانواده ایستاده ایم”  در کرمانشاه برگزار شد

اجتماع مردمی “پای خانواده ایستاده ایم”  در کرمانشاه برگزار شد